marți, 30 iunie 2009

Kilogramele in plus

Cine a trecut vreodata prin problema kilogramelor in plus, stie la ce ma refer cand spun ca poate deveni un cerc vicios. De ce? Pentru ca suntem bombardati din toate partile cu cure de slabire care promit marea cu sarea, de diete "minune" care te scapa de n kg in 2 zile, care iti promit ca te culci balenuta si te trezesti sirena.
Cati nu am tinut astfel de cure de slabire? Manuta sus ce-i care au facut-o....Eu le ridic pe amandoua.
Asa am ajuns sa am greutatea pe care o am acum, sa oscilez lunar cu cateva kilograme, sa-mi stresez organismul in ultimul hal si sa obosesc la fiecare efort cat de mic.
E cazul sa spun gata, e cazul sa iau atitudine si sa ma ocup de sanatatea mea, care are toate sansele sa devina din ce in ce mai subreda datorita kilogramelor in plus.
Am citit, m-am documentat a nu stiu cata oara despre tot ce tine de dieta, nutritie, o viata sanatoasa, dar de data asta am dat scroll rapid peste paginile in care apareau diete disociate, diete hipocalorice duse la extrem, diete de schimbare a metabolismului, si alte "minuni". Nu de alta dar nu vreau sa ajung la 100 de kilograme.
M-am oprit de data aceasta la Montignacm realizand ca e singura sansa sa reusesc sa slabesc 25 de kilograme - sa-mi schimb modul de viata si de alimentatie, intr-un mod in care sa ma simt bine, sa nu fiu frustrata si stresata de dieta pe care trebuie sa o tin. Urati-mi succes, asa cum va urez si eu voua, celor care aveti de gand sa urmati acelasi stil de viata, cu kilograme mai putine, pofta de viata, fara gafaituri si dureri de oase, si cu mancaruri delicioase, pentru ca da, se pot realiza mancaruri si pentru cei mai mari gurmanzi in stilul monti.
Asta am de gand sa fac in acest blog, sa va spun cum evoluez, dar mai ales sa realizez o colectie frumusica de retete in stil monti (o sa fac si poze la unele dintre ele, asa, sa va fac pofta pentru o alimentatie mai buna si mai sanatoasa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu